đŸ©· Presentera dig hĂ€r

Visar 3 svarstrÄdar
  • Författare
    InlÀgg
      Helene Telin
      Keymaster

Hej alla Guldare!

Vad roligt att du hittat till Möteshörnan i Guldarrummet hÀr inne i 5Dportalen!

Under det hÀr inlÀgget kan du presentera dig för andra Guldare. Du vÀljer sjÀlv helt fritt vad du vill dela med dig av. HÀr Àr nÄgra idéer om du vill ha inspiration:

✹ Var du bor (stad eller del av landet)

✹ Vad du Ă€r intresserad av, nĂ„got du drömmer om eller nĂ„got du vill utveckla just nu

✹ Vad som fick dig att bli Guldare i 5Dportalen

✹ Om du vill komma i kontakt med andra Guldare fĂ„r du gĂ€rna skriva det ocksĂ„, sĂ„ att ni lĂ€ttare kan hitta varandra.

///Helene

Christina
        Deltagare

Hej
          Christina heter jag och bor utanför Göteborg pÄ en gÄrd med man,hundar ,höns och andra djur.
          Vi Àr bÄtnördar sÄ pÄ fritid och Àven jobb kör vi bÄt och jobbar med hund.
          TrÀning Àr en del av livet ocksÄ
          Gick med i portalen för att jag ville utvecklas och det har varit en mkt bra resa som jag Àr tacksam för.
          En investering i mej sjÀlv sjÀlsligt
.
          Ovan att skriva om sej sjĂ€lv
.lĂ„ter detta som en kontaktannons?đŸ€Ł
          MĂ„ gott alla

Daniel
          Deltagare

Hej alla fina sjÀlar dÀrute
            Daniel heter jag och har varit Guldare sedan sedan starten tror jag (om jag inte minns fel) 🙂 Är vĂ€ldigt tacksam för att fĂ„ vara med hĂ€r av mĂ„nga anledningar bl a att det finns sĂ„ mycket intressant material att tillgĂ„ mm. Jag bor i Sundsvall och det skulle vara trevligt att fĂ„ kontakt med andra Sundsvalls Guldare för att kanske ta en fika och prata lite om diverse intressanta Ă€mnen. Ser vĂ€ldigt mycket framemot att fĂ„ uppleva den nĂ€rmaste tiden med allt vad det innebĂ€r nu i denna turbulenta tid. Efter regn kommer sol 🙂

Passar pÄ att tacka HÄkan och Helene för det fantastiska jobb ni har gjort och gör med denna 5dportal.

Allt gott…

Ola
            Deltagare

Hej vÀnner,
              Jag heter Ola Halvarsson. Bor i Gullbrandstorp utanför Halmstad. Är pensionĂ€r sedan tre Ă„r tillbaka.
              Jag har varit en sökande mÀnniska sedan jag var mycket ung.
              LÀst och gÄtt pÄ kurser i hela mitt liv.
              Ett av mina mĂ„l och vilja Ă€r att hĂ„lla mig frisk och ha roligt i resten av mitt liv.. ❀

Visar 3 svarstrÄdar
          • Du mĂ„ste vara inloggad för att svara pĂ„ detta Ă€mne.